Monday, June 30, 2008

BM vs BI?

Okay. Ini komentar pertama aku untuk YOU KNOW WHO(YKW).
Walaupun aku baru nak masuk lima belas tahun dan pendiam di sekolah, jangan sangka aku tak pernah memberontak. Masa tingkatan satu, aku mula belajar Matematik dan Sains dalam BI. Well, thanks to YKW, bahasa Inggeris aku meningkat dan pada masa yang sama, BM aku turun menjunam lebih rendah dari budak Cina. How great!!! Sugoi!! Kepada YOU KNOW WHO, tahniah dan teruskan usaha anda merendahkan bahasa ibunda kita.

P/S: Why don't we use Malay language like Japanese do? Doshite?!!!

Note for myself: Kau sendiri guna bahasa rojak yang lebih teruk, nak komen orang...
Bahasa Melayu+Bahasa Inggeris+Bahasa Jepun

Kalau YOU KNOW WHO tukar balik Sains dan Matematik ke Bahasa Melayu, aku bakar sekolah! Argh!!! Geramnya!! (Marah tanpa sebab)
KAlau YOU KNOW WHO tu cukup bijak untuk faham fikiran budak berumur lima belas tahun ni, minta maap je lah ye... Gomen nasai!

4 comments:

ckLah @xiiinam said...

Yenna dey? Amma!

A t i Q a h said...

Yeah. Mereka memang dem. Ha ha.

Dia@Hiei13 said...

Arigato gozaimasu sebab melawat ke dunia aku.

xiiinam751
-Gomen sebab saya tak pandai bahasa Tamil. Mahupun bahasa Jowo.

atiqah
-Yay! Kak tiqah, kita komen diorang sama-sama. Wahaha!-the villain laugh.

Domo Arigato Gozaimasu,
Xie-xie,
Syukran,
Terima kasih,
Thank you,
Nandri(ikut buku teks adik aku), To che,
Mn koi,
Kam sia
Dan segala-gala jenis bahasa untuk ucapan terima kasih. Sekian terima kasih. (Nak jugak...)

Dia@Hiei13 said...
This comment has been removed by the author.