Sunday, June 8, 2008

Aku pelupa!?

Oh tidak!!! Aku dapat penyakit pelupa!!!(diiringi dengan bunyi loceng: dong...dong... dong)

Bukti pertama: Hari tu aku pegi sekolah, lupa bawak beg!
Akibat: Kena marah dengan abah... tak bestnye

Bukti kedua: Sim card dekat dlm tepon bimbit tak dapat dipakai lagi pasal lupa password.
Akibat: Kena marah lagi... dan tepon dibiarkan berhabuk tak dipakai. Kesian tepon aku...

Bukti ketiga: Aku lupa nama kawan-kawan kat sekolah aku...
Akibat: Terpaksa memanggil kawan dengan cara : Wei... dan ayat seterusnya

Bukti keempat: Ni yang paling senang nak lupa. Kerja sekolah.
Akibat: Nak tahu apa lagi? Kena marah lah...

Bukti kelima: Aku lupa alamat e-mail aku dan passwordnya sekali masa nak blog.
Akibat: Aku tak blog setiap hari. Aku dapat berblog hari ni pun lepas mencuba sebanyak beberapa kali.

Kesimpulannya, aku ni memang dah disahkan mendapat penyakit pelupa.
Kenapa aku cakap pasal benda nih? Sebabnya...
AKU LUPA PEGI KELAS TAEKWANDO, TAK DAPAT TAHU AKU LULUS UJIAN KE TAK! Waa...!! Waa...!! Aku nangis tak apa, orang yang kunjung blog aku, happylah selalu :)

2 comments:

ckLah @xiiinam said...

Jangan tidur pada waktu asar,jangan makan organ dalaman ayam,jangan makan kepala ikan,bangun awal pagi,jangan tinggal sholat....selalu berdoa! Hanya kamu yang dapat mengubah tabiat kamu.....

Dia@Hiei13 said...

Yes,madam!!