Sunday, May 31, 2009

Hello Again!_!

4 Bulan tak kunjung blog...Sibuk jugak aku ni ye...

Okay! Sepanjang waktu 4 bulan tu, boleh kata macam2 jadi. Aku baca poem atas pentas untuk hari guru, exam, melekat kat CC tiap hari Jumaat lepas TKD(jangan marah aa...bondaku yang cantik manis), pergi kem BI walaupun aku bukannya ahli kelab BI, apa lagi ek... Ha...

Buku yang aku minat sangat nak baca- Buku Perry Mason.
-Buku ni pasal seorang peguam yang memang kalau dapat satu kes, dia memang selesaikan betul-betul. Siap menyiasat sekali untuk cari bukti dan selesaikan misteri. Aku paling minat nak baca apa yang berlaku dalam mahkamah. Setakat ni, aku cuma tahu 3 perkataan. res gestae, habeas corpus dengan corpus delicti. tu je lah...

Aku sekarang minat dengan kumpulan ARASHI atau dalam English-nya J-Storm.
First time aku dengar pasal kumpulan ni tahun 2005 lepas. Tapi tak berapa tahu sangat pasal kumpulan ni. Aku mula minat kumpulan ni sebab Satoshi Ohno. Aku ada tengok satu citer jepun, tajuknya Maou. Satoshi berlakon jadi peguam(Naruse Ryo) yang bermuka dua. Sebagai peguam, dia memang bantu orang tapi dalam masa yang sama dia ada rancangan genius untuk balas dendam. Ikuta Toma jadi detektif, yang dulu pernah terbunuh seorang budak lelaki-Budak lelaki tu, tak silap aku adik kepada peguam tu.
-Aku puas hati dengan ending citer ni sebab...aku memang tak suka happy ending! Ha ha...

XD:Sape yang tengah cari tajuk tema lagu Maou, tajuknya ialah Truth. Kumpulan Arashi tau!

2 comments:

Cikgooden said...

gila lama hang nak update..sebok ngalahkan emaknya la pulak..he he he

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)