Sunday, January 18, 2009

Tahun ni, aku ting. 4. Oklah...tapi teringin pulak nak jadi cam Shinichi Kudo(Det. Conan) tu...boleh jadi kecik balik...Dekat sekolah rendah tu, gerenti jadi murid terpandai kat sekolah. Tapi, macam cakap ibu, hidup tak semudah tu. Untuk SPM tahun depan tak tahulah nak ambik apa...

Dekat blog mak aku kan ada alkisahnya si Imau yang Cemburu...dgn laptop pun dia cemburu, sekarang ni, dah tambah budak kocik sekor. Kitorang bagi nama Yui(tapi cam kes nak bagi imau nama dulu, asyik bertukar-tukar). Aku tak leh nak upload gambornye sbb ibu nak guna broadband. Nantilah aku letak.

-:Teringin nak ada broadband sendiri, bolehlah aku surf internet hari2.

1 comment:

Chekgu BaniHassim said...

salam dia...
ni mmg ikut jejak bonda ke nih...
elok la tuh...

mak hang mmg pandai menulis..hang kene blajar mcm mak hang....